9. Renault 5 sraz - Vizovice 21.9.2014

Před malou chvílí jsem se vrátil z letošního srazu a musím říct, že i když to bylo krátké, tak o to příjemnější setkání s vámi všemi!

Jak už bývá tradičně zvykem, tak ti co to mají nejdál, tak jsou na místě srazu jako první :-) Letos to byl Miko a IL-Taxi.

Erpětek se nakonec sešlo pouze osm, ale asi můžeme být rádi i za to málo. Navíc se ukázaly zajímavé vozy jako originál tovární Renault Clio Maxi, Renault Safrane Baccara Biturbo nebo VW Golf GTI.

S pětkami dojeli:

Azrael (Renault 5 GTE), IL-TAXI (Renault 5 GTE LeMans (Raider)), Martaas (Renault 5 EBS Cabrio), MikoGTE (Renault Super 5 GTX), Peťa (Renault 5 Cabrio, Renault 5 GTE 16V), Turista (Renault 5 GTE), Vojtosu (Renault 5 GTE).

Dopoledne proběhlo přivítání, focení a všeobecná debata. I když se letos nezúčastnil srazu Anarki, tak ho celkem úspěšně nahradil Azrael se svým porouchaným GTE. Tradice tedy nebyla porušena a opět se opravovalo jedno z aut. Závada byla nakonec odhalena a všech 94 koníků Azraelova GTE mohlo zase spokojeně hopsat pod kapotou :-)

Na oběd jsme se odebrali do Valašského šenku, kde jsme se řádně nasytili (Turista se nenechal zahanbit a k obědu exnul pět točených půllitrových kofol :-)

Po obědě proběhla soutěž Poznej R5, která byla oproti předchozím ročníkům jen čistě teoretická, bez fyzických náhradních dílů. Tady jednoznačně excelovalo duo slovenských bratří Koňuchů, kteří shodně získali nejvyšší počet bodů. O vítězi rozhodla doplňující otázka, kterou spávně odpověděl MikoGTE. Stal se tak vítězem! Druhý skončil IL-TAXI a na třetí pozici se umístil Peťa. Všem gratulujeme!

Po soutěži jsme se opět odebrali na parkoviště, kde se někteří svezli jako spolujezdci v Renaultu Clio Maxi.

Dále jsme hlasovali o Nejlepší Renault 5 roku 2014. Tuto prestižní cenu získalo černé GTE Toma Turisty. Taky moc gratulujeme! :-)

No a nakonec následovalo focení autíček do kalendáře 2015. Pro tuto akci jsme se rozhodli změnit lokalitu a spanilou jízdou jsme se přesunuli o několik kilometrů dále na kopec zvaný Drdol, mezi pole, louky a lesy. A kdyby nás nevyhnal déšť, tak bychom tam byli ještě teď :-)

Musím ale říct, že počasí nám celkem přálo a já osobně jsem si sraz s příjemným podzimním počasím náramně užil. Doufám, že i vy ostatní :-)

Díky, že jste přijeli a těším se zase za rok!

Marťas

 

21.9.2014

 


Vaše pětky - 2014

Azrael

Renault 5 GTE

obsah 1,7i, r.v. 1988

úpravy: fólie na sklech, kola ATS Classic 7Jx13

 

IL-TAXI3 

Renault 5 GTE LeMans (Raider)

obsah 1721ccm, výkon 69kW / 94HP, r.v. 1990

výbava: centrál na dálkové, el. okna, rádio

úpravy: otevřený vzduchový filtr (šiška), snížené pružiny Riegger (cca -70mm), kola INTRA "T" 7x13, pneu 175/50 R13

Taxi3@atlas.sk

 

Martaas

Renault 5 EBS Cabrio

obsah 1390ccm, výkon 43kW, r.v. 1990

výbava: dálkový centrál + alarm, 4x el. okna, el. střecha

úpravy: kola Minilite 7x13, pneu 175/50 R13

www.MK-racing.webnode.cz

 

MikoGTE

Renault Super 5 GTX

obsah 1721ccm, výkon 69kW, r.v. 1990

výbava: centrál, el. přední okna, rádio USB

úpravy: SWAP motoru GTE, nerez výfuk A-M-A, přední sedadla Clio Williams, zadní GTT Ph1, bílé budíky, hnědý koberec, lakovaný interiér - modro/žlutá, elektrony GTT Ph1 bílé, přední brzdy GTE, zadní Rapid + celá náprava, volant Victor, bílé směrovky, zpětné zrcátka kapky, subwoofer, bílá střecha

Konuch.Michal@atlas.sk

 

Peťa

Renault 5 GTE 16V

obsah 1764ccm, výkon 150HP, r.v. 1989

 

Peťa

Renault 5 Cabrio

obsah: 1390ccm, výkon 43kW, r.v. 1991

výbava: el. střecha, el. okna

úpravy: úprava do původního stavu


 

Turista

Renault 5 GTE

obsah 1721ccm, výkon 69kW, r.v. 1989

 

Vojtosu

Renault 5 GTE

obsah 1,8 16V, výkon 99kW, r.v. 1987

výbava: rádio :-)

úpravy: motor F7P, chip jednotka

Ventilek.Pepa@seznam.cz, 774 321 943

 

Peťa a Peťa

Renault Safrane Biturbo

obsah 3,0 V6, výkon 193kW, r.v. 1995

výbava: Baccara - všechno, 4x4, el. a vzduchový podvozek

úpravy: žádné - jeden z 850-ti kusů

 

Petr Žaludek

Renault Clio Maxi

obsah 1998ccm, výkon 250HP, r.v. 1995

tovární originál

 

21.9.2014