09.08.2011 01:27

Milí závodníci!!!!

 

Tak  jsme úspěšně absolvovali 6. ročník Renault 5 sraz. POČASÍ BYLO ÚPLNĚ LUXUSNÍ!!!  A kdo si nevzal opalovací krém, určitě druhý den trpěl:-).

 

Ale pěkně popořadě... Zhruba kolem 9 hodiny, kdy jsme už měli nachystané věci, dorazila na letiště Felicie combi s olomouckou značkou a posádka nás začala přesvědčovat o jejich právu na letiště. Po vzájemné debatě s pořadatelem druhého „srazu“ se na letiště dořítilo stádo Pum (Ford Puma). Na dvě hodinky nám zabrali letiště, testovali své super vozy a jezdili sprinty. My jsme mezitím rozjeli program a začali testovat znalosti majitelů vozů Renault. A sem tam jsme se dozvěděli velmi zajímavé věci. Například: plastový držák na konektory  byl označen za poškozenou škrabku na led...Já sama bych nenašla lepší uplatnění:-), tleskám.

 

Poté, co  nebyl nikdo napomenut a nikdo neopisoval, jsme se přesunuli k dalšímu  bodu programu, a to výměně kola. Této soutěže se vždy účastní jen ti nejodvážlivější a nejsilnější jedinci. Letos byli 4 (3 chlapi a 1 slečna). Úspěšně zápasili s originálním heverem a dali si kolečko s „kolečkem“ kolem auta. To už Pumy dosprintovaly, dokončily jízdu zručnosti a pomalu uvolňovaly prostor. Nechtěli jsme Pumy nijak dráždit, ale poté co majitelé měli posměšné poznámky na naše milované, krásné Pětky, nešlo to jinak a byli vyzváni na souboj.

  1. jízda: Puma vs. Peťa Vlk – vyhrála Pětka
  2. jízda: Puma vs. MikoGTE – vyhrála Pětka
  3. jízda Puma vs. pan Ušela – vyhrála Pětka

Při třetí jízdě jsem z davu diváků zaslechla: „To nemá smysl ani sledovat“. Njn, není dobré si něco začínat s pořádným autem:-D.

A na řadu přišel slalom, na který se každý těšil a všichni si ho užili, přestože se našly vozy, které těsně před slalomem zastihla technická porucha a už nenastoupily. Mezi kuželkami projížděly Pětky, Subaru Impreza, Fiat Uno, Mazda 323 GT. Bylo se na co dívat; smyky, otočky, manévry, při kterých se tajil dech.

Za slalomem následoval sprint. Nejdříve se auta zařadila podle zajetého času a pak nastaly adrenalinové duely. Vytočit motor do otáček, počkat na mávnutí od hezké slečny s dredama a bílou hučkou na hlavě a vyráželo se. Hodně záleželo na rozjedu a komu se povedl, držel se před soupeřem. Prvenství patřilo nakonec panu Ušelovi, ale na druhém byl Peťa Vlk, který se nedal a vyřadil tři konkurenty.

Celý program završila jízda zručnosti, ve které se couvalo, projíždělo úzkými překážkami, parkovalo a najíždělo na „nájezdy“. Den se chýlil ke konci. Po vyhlášení vítězů jsme se pomalu rozjeli. Většina na místo ubytování jiní domů.

Výsledky jednotlivých soutěží

A kdo by chtěl vědět, co se dělo potom... Pokračuje ve čtení:

Po prozkoumání pokoje, kde se mělo spát nás taxík (Rybíz) odvážel postupně do nedaleké restaurace. Seděli jsme na zahrádce, povídali si zážitky a odešli bez problémů zpět. Někteří se po cestě údajně klouzali na švestkách :-D.

 

Druhý den jsme si to namířili do Modré, kde se nachází archeo skanzen. (Po cestě jsme míjeli Pumy:-D). V archeo skanzenu jsme viděli kozy, prasata, různé typy staveb z hlíny, dřeva a kamene. Spanilá jízda pokračovala na Velehrad, kde jsme projeli po náměstí a vydali se do Kunovic, do leteckého muzea. Pán u kasy byl velmi překvapený, kdo to přijel a kolik nás je:-) Po prohlídce několika letadel jsme pokračovali do Uherského Hradiště a šli na oběd. A to by nešlo nemít někde nějaký problém.  V doporučené restauraci, byly dvě slečny, kterým se asi nechtělo moc pracovat. Navíc při placení si počítaly některé věci navíc:-D Ale situace byla opět vyřešena. My jsme se prošli po náměstích, mrkli na křivou radnici a rozloučili se u synagogy.

 

Počasí vyšlo i  druhý den a jak se zdálo, každý odjížděl s úsměvem na tváři.

 

Díky, že jste přijeli!!

Nakonec bych chtěla poděkovat sponzorům, díky nimž  jste si mohli odnést hezké dárky za vítězství v jednotlivých  soutěžích. Díky firmě APM, Berner, Ventilátory Zlín, Vlk electronic, Staňovi Roháčkovi. Díky také všem, kteří pomáhali ať už při organizaci srazu nebo přímo v průběhu.

—————

Zpět


Kontakt

Renault 5 sraz